שוב זוועה בסין: פסטיבל אכילת כלבים (קשה לצפייה) - כתבות מעניינות מהרשת

שוב זוועה בסין: פסטיבל אכילת כלבים (קשה לצפייה)


לכל האנשים הרחומים והאכפתיים שם לתמוך בקמפיין זה כדי לעצור את בשר הכלבים והחתולים 



כלב חי שהוצב על ידי סוחרים, לפני שהוא מבושל על הבשר שלו. הכלב מודע לחלוטין במהלך התהליך כולו. הוא נובח השווקים הפתוחים בכל עיר - אספקה ​​מתמדת מובטחת על ידי סצינה תרדוף אותי במשך זמן רב מאוד בשר כלבים הוא פופולרי מאוד בסין. 



יש בשר כלבים מיוחד ללא התערבות בחצר האחורית, אפילו כמה רגעים יכול להיות מזעזע חובבים מאומנים במיוחד שגונבים חיות מחמד של אנשים ותופסים כלבים משוטטים, למכור אותם לספקים או לבעלי מסעדות. בעלים שעוזבים את הכלבים להיות מאוד בריא ומזין, במיוחד במהלך עונת החורף. 

הופתעו לגלות חיית מחמד האהובים שלהם חסרים. וסביר להניח שלעולם לא ימצוא אותם בחיים שוב בשר חתולים גם התחיל להיות פופולרי, כפי שהוא נחשב פסטיבל אוכל לכלבים יש - הקהילה. 



כל החיות חסרות האונים האלה יהיו נתונים לטיפול אנושי פסטיבל יולין התארח בחלק הדרומי של המדינה כדי לסמן את היפוך הקיץ (יוני 21). כ 15000 אלף כלבים מובאים ואלפי חתולים מכל רחבי הארץ כדי לסמן את האירוע הזה חשוב עבור המקומיים לפני שהם מבושלים ונמכרים על בשרם כלבים וחתולים אינם מזון, אלא משפחה למרות הבטחות רבות של התערבות, הרשויות לא עשו שום דבר כדי למנוע את הפסטיבל להתקיים סין. 

סרטון קשה לצפייה
מה דעתכם ?
מקור : petitiontime
מופעל על ידי Blogger.