משפחה שמשחקת עם הגורל מול צ'יטות - כתבות מעניינות מהרשת

משפחה שמשחקת עם הגורל מול צ'יטות


משפחה צרפתייה נמלטו בקושי מחייהם לאחר שיצאו ממכוניתם לא פעם אחת, אלא פעמיים, כדי לצלם את הצ'יטות הגדלות בפארק ספארי בהולנד.
הדבר הראשון המבקרים נאמר בעת ביקור כונן דרך ספארי הוא לעולם, בשום פנים ואופן, לעזוב את כלי הרכב שלהם. אי-מילוי אחר הכלל החשוב ביותר הזה עלול לגרום לפציעה חמורה או אפילו למוות מצד טורפי הבר המשוטטים בשטח. אבל הסיכון הזה כנראה לא היה מספיק משמעותי כדי להרתיע משפחה צרפתית לבקר את ספארי ביקן ברגן, בדרום הולנד, לצאת מן המכונית שלהם עם הילדים הקטנים שלהם, רק כדי שיוכלו לצלם תמונות טובות יותר של ברדלס מסתובב.


וידאו שעושה את הסיבוב המקוון השבוע מראה את המשפחה של 5 - 2 נשים ושלושה ילדים צעירים - מושך את המכונית שלהם החוצה ולצאת לצלם קבוצה של ברדלס שוכב על הדשא רק כמה מטרים משם. בהתחלה, נראה שהחיות מתעלמות לחלוטין מהתיירים, שבסופו של דבר חוזרים למכוניתם וממשיכים את הסיור בדרך עפר.


 זה משהו הוא אותה קבוצה של תיירים חסרי מושג, אשר שוב יצא מהמכונית שלהם כדי לקבל מצבור טוב יותר של טורפים מהר מאוד. הפעם, ברדלסים לא רק להבחין בהם, אבל להקיף ולהכין לתקוף אותם כפי שהם היו טרף אחר.
אחת הנשים מבינה את הסכנה ומיד נכנסת למכונית, וכך גם אחד הילדים, אבל האשה האחרת, שבמקרה נושאת ילד קטן בזרועותיה, לא נראית מוטרדת מדי. היא פשוט מתקרבת אל המכונית, מגרשת את החיות בידה. תאמינו או לא, כולם עושים את זה בחזרה למכונית ללא פגע, אשר אני מחשיב לא פחות נס, בנסיבות העניין.
מופעל על ידי Blogger.