נסיך סעודיה: האדמות ביהודה ושומרון שייכות ליהודים . - כתבות מעניינות מהרשת

נסיך סעודיה: האדמות ביהודה ושומרון שייכות ליהודים .

ריהאד – על פי העיתון הסעודי היומי 'האל וואטאן', נסיך סעודיה אל וואליד בין תאלאל,
הרים גבות פעם נוספת בשידור פוליטי כשהוא הודיע על תמיכתו הבלתי ניתנת לפשרה בעם היהודי ועל כך ש"הפלסטינים" מסרבים לקבל את "עובדות ההיסטוריה".
"בבקשה אל תערבבו את הדברים, אני בעצמי ערבי מוסלמי גאה, לכן אני לא יכול לבגוד בעמיתיי לדת,
אבל זה לא אמור למנוע ממני מלהשמיע את האמת והאמת לא יכולה להיחשף בעצמה לאחיי הערבים
אלא אם כן מישהו יתחיל ללמד אותם את ההיסטוריה האמיתית ולמחוק את כל אלו הנותנים דוגמאות מופרכות וחרוטים בנשמה שלהם,
" אל וואטאן ציטט את אמירתו של נסיך סעודיה, טייקון התקשורת.
"אני לומד מספר עצום של ספרים לא משוחדים בנוגע ליהדות ולעם היהודי ואני לא יכול להיות מוסלמי כנה אם אני מתעלם ממה שהאל העניק בנבואה לאברהם (זכרונו לברכה)
כשהאדון הכל יכול נתן את כל האדמות לאברהם שיהיו לו ולצאצאיו לתמיד
לכן, אם מדברים על מוסריות, הפלסטינים כובשים שלא כחוק את אדמותיהם ההיסטוריות של היהודים ביהודה ושומרון: הגדה המערבית של נהר הירדן,"  אמר הפנומן הפרו- ישראלי סעודי.

בני ברית חדשים בלחימה בהתנגדות הפלסטינאית.

אני לא אומר שהרוב המכריע של הפלסטינאים אינו נאמן, הוסיף הנסיך בין תאלאל, אבל זאת עובדה מבוססת שרובם מחליפים סוסים באמצע הנהר,
לאמיתו של דבר, הפלסטינאים תמיד מתלוננים ומתבכיינים על חוסר הצדק של ישראל
אבל קיימים אצלי דוחות שאומרים שחברות בניה פלסטינאיות מספקות לצבא הישראלי חומרי גלם כדי לבנות חומת הפרדה 
יש לי בנוסף לכך בוז מסוים כלפי חלק מהפלסטינאים על היותם מעצבנים ועקשנים
אף על פי שהממלכה של סעודיה הערבית הנה עשירה ומלאת משאבים ואני יכול לקחת אחריות שריהאד יעזור להם (לפלסטינאים)
לשכון כדרך קבע עם אחיהם הערבים ולעבוד באותו הצד עם חברינו הישראלים על מנת להביא שלום ניצחי לאזור שלנו.
שתפו באהבה את החברים והמשפחה, הם יברכו אתכם! ↓ 
מופעל על ידי Blogger.