8 בתי מלון מפוארים ביותר בעולם - כתבות מעניינות מהרשת

8 בתי מלון מפוארים ביותר בעולם

מחפש חוויות חיים מפוארות, מפנקות ומדהימות? הגעת למקום הנכון. אלה הם חלק המלונות המפוארים ביותר בעולם
כולנו היינו יכולים לעשות קצת פינוק לפעמים. ואיזו דרך טובה יותר להיות מפונק מאשר להישאר במלון מפואר? במיוחד אם הם מציעים עיסויים נחמד מדי!
מלונות מפוארים הם ללא ספק גם אחד המקומות הטובים ביותר לרשת. אם אתה רוצה לרשת עם עשירים ומפורסמים, כלומר. אז בלי ado נוספת, בואו נסתכל על כמה המלונות המפוארים ביותר בעולם.

1. Emirates Palace, אבו דאבי

מלון ארמון האמירויות
זה המקום עלות $ 3 מיליארד דולר לבנות את התוצאות הן כצפוי: די מדהים. אם אתה תמיד חושב שנסע עד לכניסה של ארמון (אתה יודע כמו שהם עושים בסרטים / מופעים של התקופה הבריטית, שם האורחים מכריזים על ידי הדלת אחרי הנסיעה הראשונה, או הולך על סוס וכרכרה, במעלה המסדרון הארוך) זה יכול להיות הסיכוי שלך.
וזה לא רק הכניסה מרשימה - אתה גם למצוא שיש מ 13 מדינות שונות, אדם עשה החוף, ספא מעל 1,000 נברשות קריסטל. אתה יכול פשוט בסופו של דבר די מסנוור.

2. הסלעים, אריזונה, ארה"ב

מלון זה הוא סלע. פשוטו כמשמעו. הוא בנוי לתוך סלע. וסלע מפואר מאוד. מערת החיים לובשת משמעות חדשה לגמרי.
מלון בולדרס מוקף בשני מסלולי גולף ומציע ספא מפנק. לאור המלון יש 1,300 דונם של מדבר, זה מספיק גדול בשבילך כדי לקבל פרוסה של גן עדן שלך והם מציעים הרפתקה בצורה של "טיפוס סלעים, רכיבה על סוסים, סיור גרנד קניון האוויר ו stargazing עם אסטרונום מקצועי."
מלון בולדרס כולל גם VIP VIP Retreat לאורחים המעוניינים באלמוניות. למעשה, האורחים כל כך סודי ביותר המלון לא יגלה מי נשאר שם עד אחרי שהם מתים.
אנחנו יכולים רק לקוות שהם אף פעם לא מקבלים כל כך נואש יחסי ציבור הם הורגים את האורחים שלהם כדי לקבל זכויות התרברבות. ואז שוב, זה כנראה לא יהיה פרסום טוב ... זה היה, כביכול, להרוג את האווירה.

3. Inn at בקתת פרי על ידי בלמונד, ארה"ב

Inn at Perry בקתת על ידי בלמונד
ה"פונדק "הזה הוא מה שאפשר לתאר רק כגברת סבתא, או, כפי שהם מתארים את עצמם כ"אחוזה קולוניאלית". המלון ממוקם על שפת החוף המזרחי של מרילנד, ומציע לכם את סוג בית הקיץ העשיר והמפורסם.
יש בו עוד כמה אורחים מכפי שהייתם מצפים בבית קיץ, אבל עם הגנים המטופחים הרבים שלו, חדר כושר, בריכה, ספא והרבה מים לשחק בהם (תוכלו אפילו לעגן את הסירה שלכם בחינם במהלך שהותכם) ), סביר להניח שאתה לא מרגיש כאילו המקום צפוף.
חדרי הגן מתפארים בגנים מדורגים פרטיים, בהם תוכלו לשבת ולשתות את תה הצהריים שלכם, המוקף בפרחים ריחניים. או למה לא יש קפה הבוקר שלך שם?

4. האוריינט אקספרס, מיקומים שונים

אוריינט אקספרס /
זה לא מלון, לא, אבל זה מופעל על ידי קבוצת בלמונד המפוארת ואתה יכול לישון בו. אז למה לא לעשות את זה? האם זה לא מפואר כפי שהוא מקבל איפה לינה מפוארים מודאג?
ובכן, לפחות אם אתה גדל לקרוא סיפורים על נסיעות יוקרה בחזרה ביום. ברכבת זו יש אפילו כמה הקרונות המקורי עזב. אם אתה רוצה לראות את אירופה בזוהר, היא הדרך לעשות את זה!

5. מלון מארדן פאלאס, אנטליה, טורקיה

מלון ארדן מארדן
מלון נוסף שעולה מעל מיליארד דולר לבניין, מלון מארדן פאלאס הוא מה שהוא אומר על התווית: ארמון. יש לה את בריכת השחייה הגדולה ביותר בים התיכון.
המקום הוא, למעשה, עולם משלו, עם ברים רבים, מסעדות וספא. אה, וכמובן, יש גם חוף, עם חול שהוטס ממצרים. לקרוא לזה שפע, או לקרוא לזה בזבוז, בכל דרך מסביב, המקום הזה מפואר.

6. ווסטין אקסלסיור, רומא, איטליה

מלון ווסטין אקסלסיור רומא
אם אתה רוצה לבקר ברומא, אז למה לא להישאר בבית אקסלסיור? כאן תוכלו לשכור את הסוויטה הגדולה ביותר באירופה, ששופצה ב -7 מיליון דולר.
התוצאה? ארמון בפני עצמו עם אדים, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר ופרסקאות המכסות את הכיפות הגבוהות. למה ללכת לוותיקן כדי להסתכל על ציורי הקיר, כאשר אתה יכול לעשות זאת בחדר שלך?

7. סודות המרקיז, לוס Cabos, מקסיקו

סודות המרקיז
אם אתה צופה לווייתן מפואר ואז הראש סודות המרקיז. בהשראת האגדה השמימית של שני מלאכים המבקשים גן עדן עלי אדמות, המלון הזה בנוי ממש על החוף, ואתה יכול לראות את האוקיינוס ​​לשחק ממש מתחת לחלון שלך. זה מרענן, בלשון המעטה.

8. לאס וגאס פאלמס, נבאדה, ארה"ב

לאס וגאס
מיטות מסתובבות. מעלית זכוכית. ג'קוזי התלוי על רצועת לאס וגאס (רחוב פאנקי שבו כל בתי הקזינו). ובכן, זה אם אתה לשכור את הוו Hefner שמיים וילה, שבו אתה יכול להתאים עד 250 אורחים למסיבה. לא רע לסוויטה במלון, לא רע בכלל.
בעולם יש שפע של מלונות מפוארים - אלה הם חלק העליון, אבל יש הרבה יותר לגלות. כמה מבודדים כל כך שהאיש הממוצע לעולם לא ישמע עליהם (פגשתי את האנשים שעדיין נשארו בהם, ומכאן איך גיליתי).
עם זאת, אם יש לך את הזמן ואת הכסף, תוכל להיות בטוח למצוא אותם. ואפשר לבזבז את הזמן לעשות דברים גרועים יותר מאשר לחפש מלונות יוקרה, לא יכול אחד?
מופעל על ידי Blogger.