צוות חוקרים הוכיח שישנם חיים אחרי המוות - כתבות מעניינות מהרשת

צוות חוקרים הוכיח שישנם חיים אחרי המוות

צוות של פסיכולוגים ורופאים מהאוניברסיטה הטכנית בברלין (Technische Universität of Berlin), הודיעו שהם הוכיחו בעזרת ניסוי קליני, סוג כלשהו של חיים אחרי המוות. ההכרזה המדהימה הזו מבוססת על סמך המסקנות של מחקר באמצעות סוג חדש של חוויות סף-המוות בפיקוח, אשר מאפשרת למטופלים להיות מתים באופן קליני במשך כמעט 20 דקות לפני שמחזירים אותם לחיים.

ההליך השנוי במחלוקת אותו ניסו על 944 מתנדבים במהלך ארבע השנים האחרונות, מצריך שילוב מורכב של תרופות, כולל אפינפרין, ודימתילטריפטאמין, אשר מאפשרים לגוף לשרוד מצב של מוות קליני ללא נזק. לאחר מכן שמים את הגוף של המטופל במצב סומטי זמני, והוא מקבל תרופות נוספות אשר היו צריכות לעבור סינון על ידי אוזון מהדם שלו במהלך ההליך ההחייאה 18 דקות לאחר מכן.
אורך ההליך התאפשר רק לאחרונה על ידי פיתוח של מכונת החייאה חדשה בשם אוטו-פולס. במהלך השנים האחרונות השתמשו במכונה הזו כדי להחיות אנשים שהיו מתים לזמן רב, בין 40 דקות לשעה.
צוות החוקרים בראשות ד”ר ברתהולד אקרמן, היו במעקב וניטרו את הניתוחים ואספו את עדויות המטופלים. למרות שיש גרסאות קצת שונות בין מטופל למטופל, לכולם יש זכרונות מהזמן הקצר בו הם היו מתים. ורובם הגדול תיאר את אותן התחושות.
“רוב הזכרונות דיברו על התנתקות מהגוף, הרגשת ריחוף, שלווה מוחלטת, חמימות, תחושה מוחלטת של התפרקות, והרגשה של אור בוהק”. 
החוקרים אמרו שהם מודעים לכך שהמסקנות שלהם עלולות להדהים אנשים רבים, כמו למשל שלאמונה הדתית של המטופל לא הייתה משמעות על ההרגשה או החוויה שהם תיארו.
“אני מודע לכך שהתוצאות שלנו עלולות להפריע לאמונה של אנשים רבים”, אמר פרופסור אקרמן. “אבל בדרך מסוימת, ענינו על אחת השאלות הגדולות בהיסטוריה האנושית, אז אני מקווה שאנשים יהיו מסוגלים לסלוח לנו. כן, יש חיים אחרי המוות, ונראה שזה חל על כולם”.
מופעל על ידי Blogger.