אמא התבלבלה בין התינוק שלה לתרנגול הודו וניסתה לבשל אותו! - כתבות מעניינות מהרשת

אמא התבלבלה בין התינוק שלה לתרנגול הודו וניסתה לבשל אותו!

אמא משוגעת מדלוור, ארצות הברית, שידועה בבעיות השתייה והסמים שלה, ובעלת היסטוריה של בעיות נפשיות, ומסתבר גם בלי הרבה כישרון לבישול, נעצרה לאחר שלפי הדיווחים התבלבלה בין התינוק בן ארבעת החודשים שלה לתרנגול הודו של חד ההודיה, וניסתה לבשל אותו במשך שעתיים בתנור!

האישה, ששמה לא פורסם על ידי משטרת ווילמינגטון, הייתה לפי החשד בהשפעה של סמים רבים, כולל ואליום, אקסטזי, מתאמפתמינים, קוקאין, ואלכוהול. למרבה המזל, מזג האוויר הסוער גרם להפסקת חשמל רגעים לפני ששמה את בנה בתוך התנור.
התאונה הפוטנציאלית התגלתה רק כאשר אחותה של האישה הסתכלה בעריסה של התינוק וראתה בתוכה תרנגול הודו מכוסה ליד בובת הדוב. היא מיד הסתכלה בתנור, וגילתה מה עשתה אחותה. כשהיא חוששת לשלום הילד, האחות הזעיקה את הרשויות באופן מיידי. רשויות הרווחה הגיעו ולקחו את הילד מחזקתה של האם שנעצרה על ידי המשטרה.
האישה אמרה למשטרה שהיא רצתה לבשל ‘ארוחת אימון’ לקראת ארוחת חג ההודיה, ורצתה לבדוק כמה זמן תרנגול ההודו יצטרך להיות בתוך התנור, אך כנראה התבלבלה בין העוף לתינוק שלה בגלל שהוא ‘תמיד שוכב על הגב עם הרגליים למעלה, כמו תרנגול’, לדבריה.

אך במזל של רגע, סופת ברקים גרמה להפסקת חשמל, כך שהתנור כלל לא היה חם. המשטרה הוציאה הודעה לעיתונות: “היה מזל גדול שהחשמל נותק מה שגרם לתנור לא להתחמם מלכתחילה. אחרת התינוק המסכן היה נצלה למוות אחרי שעתיים בחום בינוני”.האמא תעבור גמילה מסמים ואלכוהול ותעבור הסתכלות נפשית. ורק אז יוחלט אם להחזיר את התינוק לחזקתה.


מופעל על ידי Blogger.