לא נתפס: זה הסכום המטורף שקיבלה חתולה בירושה - כתבות מעניינות מהרשת

לא נתפס: זה הסכום המטורף שקיבלה חתולה בירושה


חתולת הבירמן האהובה של מעצב העל קארל לגרפלד שהלך לעולמו, צפויה לקבל ירושה ממנו בשווי מיליוני דולרים ולהפוך לחיית המחמד העשירה בעולם


 חתולת הבירמן האהובה של מעצב העל קארל לגרפלד, שהלך לעולמו בגיל 85, צפויה להפוך לחיית המחמד העשירה בעולם.
לגרפלד שהספיק לעצב מאות קולקציות לבתי האופנה הנחשבים בעולם ולעמוד בראש ביתי האופנה 'שאנל' ו'פנדי' ומותג על שמו- הותיר אחריו הון ענק, שנתח מכובד ממנו החליט להעביר לחתולתו האהובה.
על פי צוואתו של מעצב העל: החתולה בת התשע, צפויה לקבל מהירושה כ-200 מיליון דולר, חוץ מההכנסות שהיא כבר צברה בעצמה מפרסומות לחברת מכוניות וקוסמטיקה יפנית, שמעורכים בשווי 3.4 מיליון יורו.


לגרפלד אימץ את שופט ב-2011, לאחר ששמר עליה עבור הדוגמן הצרפתי בפטיסט ג'יאביקוני. המעצב העסיק עבורה שתי מטפלות, שיארחו לה חברה כשהוא בנסיעות וקנה לה לא מעט מתנות יקרות במיוחד, כולל יהלומים, חדר שינה משל עצמה עם מערכת סאונד ואפילו השכיר עבורה שף ומעצבת שיער.
החתולה ברת המזל, לא שכחה כמובן להיפרד מבעליה המנוח ובחשבון האינסטגרם על שמה המונה למעלה מ-200 אלף עוקבים, פורסם פוסט פרידה מרגש: "תודה לכולם על דברי התנחומים. עם לב כואב ושבור, אני נפרדת. אני מתפללת שהמילים הטובות וטוב הלב אני אמשיך להתקדם גם בלי אבא"
שופט היא לא היחידה שקיבלה ירושה מטורפת מבעליה,איל הנדל"ן שנפטר בשנת 2007 השאיר 12 מיליון דולר עבור הכלב שלו. גם הרוזנת הגרמניה קרלוטה ליבנשטיין שנפטרה ב-1992 הורישה 80 מיליון דולר לכלב הגונתר שלה.

מקור סרוגים
מופעל על ידי Blogger.