אם ובנה נעדרים במשך 3 שנים. מיד לפני שהתיק נסגר, כוחות המשטרה מחליטים לערוך חיפוש אחרון בתוך הבית – מה שהם גילו הולך לזעזע אתכם - כתבות מעניינות מהרשת

אם ובנה נעדרים במשך 3 שנים. מיד לפני שהתיק נסגר, כוחות המשטרה מחליטים לערוך חיפוש אחרון בתוך הבית – מה שהם גילו הולך לזעזע אתכם




גירושים זו מילה קשה. קשה מדי דווקא עבור הילדים, כי בסופו של דבר הם הסובלים האמיתיים. נערים מתבגרים מתעצבים בשנים הכי קריטיות שלהם, משנות ילדות מוקדמות ועד שנות הבחרות. זוהי אינה קלישאה והעובדה כי הליך הגירושין וגם התקופה שלאחריו יכולים לגרום לסבל עבור הנער המתבגר, קיימת מסיבות מסוימות.
זה מה שקרה למיכאל צ'קוויה ושאנון ווילפונג כאשר החליטו לפצל את הכוחות. הבן שלהם, ריצ'ארד נפגע יותר מכל אחד אחר.




הוא סך הכל היה בן 5 כאשר הוריו התגרשו. ואז, הגיע הקרב על המשמורת על הילד. מי ייקח את ריצ'ארד? ווילפונג הבחינה כי היא לא מצליחה להגיע להסדר מסוכם ומוסדר עם מיכאל והחליטה לעשות מעשה קיצוני – היא לקחה את ריצ'ארד וברחה.

במשך כ-3 שנים הם נחשבו נעדרים. הם לא השאירו עקבות באף מקום והיה נדמה למיכאל כי הוא לא יראה את בנו יותר לעולם.


החשד היה שווילפונג נהגה להתעלל בריצ'ארד מאז שהיה תינוק. זה לפחות מה שמיכאל טען, חזר ואמר בוועדות בתהליך קבלת המשמורת. בשל כך לטענתו, ווילפונג החליטה לברוח כיוון שחששה שיעצרו אותה כאשר יפתחו בחקירה.
בית אמה של ווילפונג, דיאנה רובס. המקום הראשון לחיפושים אחר שני הנעדרים. השוטרים סרקו את הבית מכל כיווניו ובשתי הקומות של הבית אך ללא כל ראיות של ממש. למעשה, הם לא מצאו דבר כלל.
3 שנים חלפו והתיק נשכח. נסגר.

אך זה לא נגמר כאן. שיחה אנונימית החזירה את הסיפור חזרה לחיים. השוטרים שוב נשלחו לבית של דיאנה ומה שהם גילו שם השאיר אותם בשוק מוחלט. הם גילו כי ריצ'ארד ווילפונג נמלטו אל תוך מקום מסתור בתוך קיר הבית. הפשיטה כעת הייתה אחרת לחלוטין והיא חשפה מקומות מסתור הזויים ביותר.

כוחות המשטרה לא האמינו. הם הזדעזעו למצוא את ריצ'ארד מכורבל ומצונף אל תוך עצמו ללא יכולת לזוז הרבה. גם ווילפונג הייתה כך. התקרות היו נמוכות והמרחב היה צפוף במיוחד. להערכת המשטרה, ריצ'ארד נאלץ לשהות שעות רבות בתוך מקום המסתור, כניראה כי כך הורתה לו אמו. הוא היה חיוור וחלש מאוד.
"כאשר הגענו לתחנת המשטרה, ריצ'ארד יצא מהמכונית ורץ ישר אל החצר. נדמה היה כי היה חסר לו החופש. זה היה ממש עצוב", סיפר סמל המשטרה סטן לאב.
מספר שעות לאחר שנמצאו ווילפונג וריצ'ארד, גם מיכאל שמע על הסיפור. הוא לא יכל להתאפק ונסע אל תחנת המשטרה כדי לפגוש את בנו שלא ראה למעלה מ3 שנים. האיחוד היה מרגש מאוד.
"אני לא יכול לתאר את ההרגשה שהייתה לי כאשר הודיעו לי כי מצאו את בני. הלב שלי פעם כל כך בחוזקה, הגרון שלי היה יבש ופשוט נחנקתי מהדמעות שלא הפסיקו לרדת", כך מספר מיכאל.
עניין המשמורת שב על הפרק והפעם לא הייתה כל אפשרות לווילפונג לברוח. מיכאל קיבל את בנו ריצ'ארד למשמורת מלאה ומאותו רגע ואילך הוא הבטיח שיעשה הכול על מנת שהבן שלו יזכה לגדול כמו שאר הילדים בגילו. הוא נלחם כדי שהבן שלו יזכה לחופש ודרור אמיתיים. הוא רצה כל כך שריצ'ארד יעוף קדימה ויצליח. וכך גם היה. שנתיים לאחר מכן מיכאל מפרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה של ריצ'ארד מנופף במדליה שזכה בה בתחרות השחייה. מקום ראשון!


מופעל על ידי Blogger.