זה מה יקרה כאשר תאכלי בננות כל יום - כתבות מעניינות מהרשת

זה מה יקרה כאשר תאכלי בננות כל יום



בננות הן בין הפירות הנצרכים ביותר על פני כדור הארץ, ולדברי משרד החקלאות האמריקאי, האהובים ביותר על האמריקנים.
הפירות הצהובים עשירים באשלגן ופקטין, צורה של סיבים, הם גם דרך טובה ומזינה לאספקה של מגנזיום והוויטמינים C, B6. בננות עשירות בחומרים נוגדי חמצון, אשר יכול לספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים, שבו אנו באים במגע עם כל יום.
בננות ידועות כדי כמגינות מפני התפתחות סוכרת מהסוג 2, מסייעות בירידה במשקל, מחזקות את מערכת העצבים ועוזרות בייצור תאי דם לבנים, והכל בשל הרמה הגבוהה של ויטמין B6 שבננות מכילות.



בקרת לחץ דם

לחץ דם גבוה הוא רוצח שקט. זה יכול להוביל למחלות לב, שבץ, אי ספיקת כליות ומחלות מוח.

כדי להוריד את לחץ הדם מומלץ לאכול יותר אשלגן. כעניין של עובדה, בננות עשירות באשלגן. בננה אחת בגודל ממוצע יש בערך 12% מהערך היומי של אשלגן. אפילו בית הספר לבריאות הציבור של הרווארד ממליץ לאכול מזונות עשירים באשלגן כדי לדחוף את לחץ הדם למטה.

בקרת תיאבון

בננות עשירות בסיבים. בננה בגודל ממוצע מכילה עד 12% מהערך היומי של סיבים.
עשיר סיבים דיאטה יש יתרונות רבים זה עוזר להוריד את רמות הכולסטרול, לנרמל תנועות המעי, לשלוט ברמת הסוכר בדם ומסייע בהשגת משקל בריא. יתר על כן, סיבים מאט את העיכול. כתוצאה מכך, אתה מרגיש מלא יותר לאחר הארוחה. אם אתה רוצה לקצץ קלוריות לרדת במשקל - זה פתרון בשבילך

מניעת סרטן

אחד היתרונות של בננה מדהים אחר הוא כמה סוגים של מניעת סרטן. מחקר שנעשה על ידי המכון האמריקאי לחקר הסרטן מראה כי סיבים תזונתיים "משכנעים" מורידים את הסיכון לסרטן המעי הגס. בנוסף, ויטמין C, "כנראה" מוריד את הסיכון לסרטן הוושט. בננה מכילה כ -17% מהערך היומי של ויטמין C. המחקרים עשויים שלא להיות משכנעים ב -100%, אך אכילת בננה מדי יום לא תזיק.


משקה ספורט תחליף

אם אתם מחפשים תחליף משקה הספורט שלך עם משהו יותר טבעי - לא נראה עוד! מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת המדינה האפלאצ'ית הגיע למסקנה כי אכילת בננה לפני או אמצע האימון עזר דלק ביצועים כמו גם משקאות ספורט. פחמימות זמין בננות ניתן להמיר במהירות לאנרגיה. יתר על כן, אשלגן יכול לעזור למנוע התייבשות.

עצמות חזקות יותר

אשלגן עושה בננות בחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים לבנות עצמות חזקות יותר. מחקרים מראים כי מזונות עתירי אשלגן יכולים להפחית באופן משמעותי את אובדן העצם. יתר על כן, בננות יכול לעזור למנוע אוסטאופורוזיס .

לתשומת לבכם - מאמרי בריאות המופיעים באתר קרא שתף, נועדו למטרת עיון בלבד ואינם נועדו להוות תחליף לייעוץ רפואי.
שתפו באהבה את החברים והמשפחה, הם יברכו אתכם! 
מופעל על ידי Blogger.