12 נופים עוצרי נשימה אשר יגרום לך להתנשף בתדהמה - כתבות מעניינות מהרשת

12 נופים עוצרי נשימה אשר יגרום לך להתנשף בתדהמה


העולם שלנו הוא ממש אחד המקומות היפים ביותר ביקום האנושי העיניים שראיתי אי פעם.
נסיעה בעולם אתה מבין כי "העולם" מוצג על מסכי הטלוויזיה שלנו היא רק מציאות מיוצרת באופן מלאכותי. העולם האמיתי שם בחוץ הוא הרבה יותר יפה ו מקסים מאשר מסך טלוויזיה ו כתב חדשות יכול אי פעם להראות.
הוא מלא במסתורין, ותוהה, ויופי אלוהי המחדש את נשמתך. זה לא רק את הנוף, אבל את הקולות, את הריח, את תחושת aliveliness ... זה מציאות שונה לחלוטין מאשר רוב האנשים אי פעם נתפס. ובכל זאת, כולנו חיים בתוך זה.
הנה כמה מהתמונות היפות ביותר של כוכב הלכת שלנו אשר יראה לכם את המציאות שרוב האנשים מתגעגעים לראות. הם לא הדבר האמיתי, אבל לפחות הם יראו לכם כמה יש לחקור שם בחוץ!

גשר על קרחון דאכסטיין, אוסטריה



מעל הקרחון דאכסטיין באוסטריה, ניתן למצוא את אחד הגשרים הגבוהים ביותר בעולם. נוף מעולה, כדי להיות בטוח, אם כי אתה לא אוהד של גבהים זה לא יכול להיות היעד הטוב ביותר עבורך!

איפה המדבר NAMIB פוגש את האוקיינוס ​​האטלנטי


במדבר Namib בדרום אפריקה, אתה יכול למצוא כמה דיונות החול הגבוה והמרשים ביותר בעולם. הם מציירים ממש עד לקצה האוקיינוס ​​האטלנטי, יוצרים נוף קסום באמת.

האי סקיי, סקוטלנד



האי Skye בסקוטלנד ידוע הנוף המרשים שלו במדבר מדהים. זה מושך אותך אליו עם הנוף המרגש והמרוחק שלו ריק לחלוטין מאנשים, מהרי ההרים היפים, מטירות עתיקות ואגמים כחולים בהירים.

שתים עשרה השליחים, אוסטרליה



שנים עשר השליחים הוא שורה של צוקי גיר בולטת מחוץ לאוקיינוס ​​ממש ליד החוף של פארק לאומי קמפבל פארק, אוסטרליה. הם נוצרו על ידי אלפי שנים של פעילות גיאולוגית ותנועות האוקיינוסים.

באגאן, מיאנמר



בעיר העתיקה של Bagan אתה יכול למצוא שפע של מקדשים בודהיסטים ומנזרים. לפני זמן רב היו כאן יותר מ -10,000 מרכזים דתיים פעילים, וכיום יש בהם כ -2,200. הודות לכך, הנוף הוא כמו שום דבר אחר על פני כדור הארץ.

גשר הירח, טייוואן



גשר הירח הוא האטרקציה העיקרית של Dahu פארק בעיר Taipei, טייוואן. הוא מואר על ידי המים בשעות הדמדומים, יוצר נוף קסום לחלוטין שנראה כי נבנו מראות.

הר קורקובדו, ריו דה ז'ניירו, ברזיל



בשיא הר קורקובדו, שבו נמצא הפסל המפורסם בעולם של ישו הגואל, תוכלו לחוות נקודת מבט ייחודית ומלהיבה של העיר התוססת ריו, כמו גם של נהר הסוגרלוף.

אי הפסחא



אי הפסחא הוא פיסת אדמה ריקה שאבדה במרחבי האוקינוס השקט. השקפת השקיעה על רקע פסלי האבן המפורסמים שלה יפה מדי למילים.

מערת מליסני, קפאלוניה, יוון



על פי המיתולוגיה היוונית, מערה זו היתה מיושבת על ידי נימפות, אשר פיתו מלחים חולפים לעברם ביופיים המדהים. אבל היום, אין צורך להכריח מישהו ללכת לשם. רוב המבקרים הם יותר מוכנים לקבל הצצה של מים כחול מדהים עם העיניים שלהם.

FJALLABAKSLEID, איסלנד



מסלול זה לאורך המסלול ההר באיסלנד עם שם unpronounceable שלה מציע מסע ציורי להפליא דרך ההרים הגבוהים הממוקם מצפון לקרחון Mýrdalsjökull. זה תוצאה של אלפי שנים של פעילות גיאולוגית.

הר קילימנג'רו, טנזניה



40,000 תיירים מטפסים על הר קילימנג'רו מדי שנה, וזה לא סופר את כל המדריכים ואנשי תמיכה אחרים שהולכים איתם. וזה לא קשה לראות את המשיכה. אפילו ממרחק, ההר הזה הוא מראה מדהים. הנוף מלמעלה - אפילו יותר.

מלון קמבריאן באלפים השוויצריים



מלון זה שוכן בהרים היפים להפליא של הרי האלפים השווייצריים. מכל המקומות שהוזכרו כאן, אולי זה המקום שבו המילה "עוצרת נשימה" היא המתאימה ביותר. הנוף הרומנטי, המחוספס, הוא חומר של אגדות.
שתפו עם חברים
מופעל על ידי Blogger.