הזוי: בעלה שילם לרוצחים שכירים שיהרגו את אשתו – שבועיים לאחר מכן היא מופיעה בהלוויה של עצמה - כתבות מעניינות מהרשת

הזוי: בעלה שילם לרוצחים שכירים שיהרגו את אשתו – שבועיים לאחר מכן היא מופיעה בהלוויה של עצמה


לא פעם אנו נתקלים בסיפורים ושומעים על מקרים שגורמים לנו לשאול – איך לא עשו עליהם סרט? המקרה הבא הוא בדיוק כזה. עד שנת 2015, נואלה רוקונדו, אמא לשמונה ילדים, גרה בצפון אוסטרליה כפליטה במשך 11 שנים.


בשנת 2004, נואלה מצאה את אהבת חייה (לפחות כך חשבה באותה תקופה). היה זה פליט אחר בשם באלנג'ה קאללה. השניים התחתנו וכאמור הולידו ילדים. שמונה במספר.

פעם אחת כאשר נואלה חזרה לבית משפחתה שבמזרח אפריקה בשל הלוויה של קרוב משפחה, היא החליטה לשהות במלון במרכז העיר. באותו הלילה היא התקשרה לבעלה כדי לשאול לשלומו. כעבור דקה בלבד של שיחה, קאללה ביקש מאשתו לצאת החוצה לשאוף קצת אוויר. נואלה שהרגישה כבדה לאחר היום הקשה שעבר עליה הניחה כי זהו רעיון טוב עבורה. כאשר יצאה מחדר המלון, משהו נורא קרה. זה היה הרגע בו הכל התהפך.
Booking.com
איש זר הצמיד אקדח לרקתה של נואלה ואיים עליה לצאת יחד איתו מהמלון. הוא ציווה עליה לא לעשות אף תנועה חשודה ולא לצרוח. לא הייתה לנואלה ברירה אלא להקשיב לאותו אדם. כאשר יצאו החוצה הוא הכניס אותה במהירות אל אחד הרכבים שהיו בחנייה של המלון והם נסעו משם.

לנואלה, אשר הייתה עם עיניים מכוסות, לא היה שמץ של מושג לאן החוטפים לוקחים אותה. היא איבדה כל אוריינטציה וחששה לחייה. כאשר הגיעו ליעד, הם הובילו אותה אל מחסן תת קרקעי, שם קשרו אותה אל כיסא שהיה מונח שם מבעוד מועד.
 החוטפים החלו לדבר בינם לבין עצמם. נואלה הצליח לקלוט כמה משפטים בין השורות. היא שמעה את אחד החוטפים אומר שהם צריכים להתקשר ל"בוס" כדי לקבל פקודות להמשך. כמובן שהיא לא ידעה באיזה בוס מדובר. היא לא תיארה לעצמה שאותו בוס הוא למעשה הבעל שלה, קאללה.
"מה עשית לו? למה הוא רוצה להרוג אותך?!", שאלו החוטפים את נואלה. היא לא הבינה וביקשה מהם שיגידו לה במי מדובר.
לאחר ששמעה מהם שמי שמבקש להרוג אותה הוא לא אחר מאשר בעלה היא סירבה להאמין לאמת הנוראית והפצירה בהם שיתקשרו אליו. וכך הם עשו. הטלפון צלצל וקאללה היה על הקו. אחד החוטפים שאל את קאללה מה הוא רוצה שהם יעשו איתה, ואז נואלה שמעה את המילים הקשות ביותר ששמעה כל חייה, המילים שזעזעו אותה עד שכמעט התעלפה – "הרגו אותה".


קאללה האמין שאותם אנשים ששכר ישלימו את משימתם ויבצעו את מה שהיה מוטל עליהם, אך הם לא עשו זאת. הם החזיקו את נואלה למשך שלושה ימים רצופים ותבעו ממנו לשלם להם יותר כסף אם הוא רוצה שהם יחסלו אותה. לאחר שקיבלו את הכסף שדרשו, הם החליטו לשחרר את נואלה, "אנחנו לא הורגים נשים וילדים. את משוחררת".
"שמעתי אותו. פתאום הרגשתי כאילו הראש שלי עומד להתפוצץ. הם תיארו לו איפה הם עומדים לזרוק את הגופה", מספרת נואלה רוקונדו.
נואלה חזרה לאוסטרליה ושם שמרה על פרופיל נמוך כדי לא להיראות על ידי אנשים שהכירו אותה. היא חיכתה ליום ההלוויה שלה כדי להתעמת עם בעלה. כאשר הופיעה ונעמדה מולו הוא חשב שהוא רואה רוח רפאים וגופו לא זז למשך דקה שלמה. היא לא בזבזה זמן והתקשרה מהר למשטרה.
קאללה הודה והורשע בגין ניסיון לרצח. הוא נכנס לכלא ל10 שנים.
ייתכן ולסיפור הזה היה סוף אחר לגמרי אילולא התרחשה אותה תפנית מפתיעה שהשאירה את נואלה בחיים.

אין ספק שעל הסיפור ההזוי הזה צריך לעשות סרט. שתפו!
מקור  : spaly
מופעל על ידי Blogger.