אבא העניש את בתו בת ה 4 כשאמא ראתה אותו עושה את זה היא רצה להביא את המצלמה - כתבות מעניינות מהרשת

אבא העניש את בתו בת ה 4 כשאמא ראתה אותו עושה את זה היא רצה להביא את המצלמה

לא קל להיות הורים. לכל ההורים יש את השדים הפנימיים והבעיות שלהם, ולפעמים קשה להניח אותם בצד כאשר מתמודדים עם הילדים הקטנים, והנפש הפגיעה שלהם.
אבל הנה אבא שנראה שאין לו שום בעיה כלל וכלל כאשר הוא צריך להתמודד עם בתו הקטנה.
לא ברור מה קרה לפני שאמא לקחה את המצלמה והחלה לצלם, אבל מה שבטוח שזה אבא שכולנו יכולים ללמוד ממנו.
סרטון עלה לאחרונה לפייסבוק ובו רואים אבא מנהל שיחה רצינית עם בתו.
ברור שמשהו רציני התרחש ואבא הושיב אותה ברוגע כדי לנהל איתה שיחה. אבל מה שיצא לו מהפה הפתיע אפילו את אמא.
"אני חושבת שישבתי והקשבתי לאחת השיחות העוצמתיות ביותר בחיי…" היא כתבה מאוחר יותר בפייסבוק.
קראו את המשך הפוסט המרגש – ותוודאו שאתם צופים בדברים שהאבא אמר בסרטון למטה. 
"הגבר הזה כאן. היכולת שלו להתחבר, ולדבר מהלב. בכנות ובפתיחות…
התאהבתי בו לפני שהיו לנו ילדות. אבל רגעים כאלה גורמים לי להתאהב בו אף יותר…
אנחנו מתחברים ברמה כזו; והלב שלי מתפוצץ כשהוא מתחבר לבנות שלו כך.
בלי צעקות. בלי צרחות. 
בדיבור. מנהל שיחה על רגשות ולמה יש לנו את הרגשות הללו. פורקן בריא (הליכה, ריצה, לתת אגרוף לכרית, וכו')
לרדת לשורש הבעיה. להציב גבולות, מכיוון שרגשות יכולים להרגיז. לכבד גבולות, להבטיח שזה לא יקרה שוב…
הורות שאף אחד מאיתנו לא חווה כשהוא גדל. אוזן קשבת שהקטנים מדברים. לדעת שעדיין אוהבים אותן לא משנה מה. לדעת שהן, מי שהן, זה מספיק, תמיד…
המטרות שלנו כהורים הן להבטיח שהן לא יעברו את מה שאנחנו עברנו כילדים…
כל כך התברכתי, ואני אסירת תודה שיש לי את הגבר הזה כחצי השני שלי. הבנות שלנו התברכו שיש להן אותו כאבא. תודה לך רנדי גיינס על מי שאתה!"
מאז שהסרטון עלה לפייסבוק לפני מספר ימים, הפוסט של האמא שותף יותר מ 55,000 פעמים! וקל להבין מדוע. פשוט תקשיבו לרוגע של האבא זה בסרטון למטה.

מופעל על ידי Blogger.