אישה נתנה לחסר בית לישון בביתה וכשהתעוררה היא חטפה שוק - כתבות מעניינות מהרשת

אישה נתנה לחסר בית לישון בביתה וכשהתעוררה היא חטפה שוק


אישה מטקסס בסה"כ רצתה לעזור לאיש חסר בית והציעה לו לישון בביתה, כדי שיוכל להגן על עצמו מפני מזג האוויר הקר שהיה בחוץ.
כשכולם ישנו באותו לילה, היא התעוררה וראתה משהו מזעזע בביתה, האישה בת ה 66, שביקשה להישאר בעילום שם, חיה עם 2 נכדיה ביוסטון שבטקסס.



יש לה חדר אורחים ולב גדול, היא הציעה לבחור ללא קורת הגג מיטה ואוכל חם.
 חסר הבית סיפר: 'שמעתי חבטה חזקה, קמתי מהמיטה, האישה והילדים לא התעוררו מהרעש', סמית הניח כי מישהו מנסה לפרוץ פנימה, אך מיד הבין כי זה לא המקרה.

 כאשר פתח את הדלת של חדר השינה, חשכו עיניו והוא הגיב במהירות, כל הבית התמלא עשן מן האש אשר נגרמה על ידי פיצוץ בעליית הגג.
 הגברת הזקנה הייתה עדיין במיטה, אך לא הצליחה לקום ממנה מאחר ונפלה עליה חלק מהתקרה, סמית מיהר להוריד את חלקי תקרה מעליה והוציא אותה החוצה בבטחה, כאשר הוא יצא החוצה הוא נזכר כי הבנות עדיין לכודות בפנים.

 סמית סיכן את חייו כשנכנס לתוך הבית הבוער כדי להציל את הבנות מהאש, הוא הוציא את שתי הילדות בזרועותיו ויצא מהדלת הקדמית, למרבה המזל, המשפחה וסמית יצאו ללא פגע.


האשה מספרת: 'גרתי בבית הזה במשך 40 שנים ועכשיו כל זה נעלם, למרבה המזל, הנכדים שלי יצאו ללא פגע', היא רצתה לעזור למישהו, והוא החזיר לה את "החוב" בצורה מדהימה.

 אנשים רבים לא היו עושים את מה שהיא עשתה, לאפשר לאדם זר לישון בתוך ביתה מבלי שהיא מכירה אותו ולתת לו מחסה, מיטה ואוכל. כשאנחנו עושים טובה, היא תחזור אלינו בדרך אחרת.

 דמיינו לעצמכם מה היה קורה אם היא לא הייתה מכניסה את חסר הבית לישון אצלה באותו הלילה?
מופעל על ידי Blogger.