הבחור הצעיר האכיל את הדוב כל יום במשך 5 שנים ואז זה קרה - כתבות מעניינות מהרשת

הבחור הצעיר האכיל את הדוב כל יום במשך 5 שנים ואז זה קרה

כך היה גם במקרה של אריק והדוב בגן החיות הקרוב לביתו. לא להאמין שלאחר החיבור המדהים הזה של אריק והדוב – דבר כזה יכול לקרות.


בכל בוקר במשך כ-5 שנים אריק מגיע להאכיל את הדוב ולהשתשע איתו לפני שהוא ממשיך לבית הספר בוקר אחד, כבכל בוקר רגיל, תלה אריק קערה של אורז בכלוב של הדוב באמצעות חבל.

 אך הדוב הפעם לא קיבל בטוב את קערת האוכל, נעמד על רגליו האחוריות, גרר אותו לתוך הכלוב הענק שלו והתחיל לקרוע את בשרו עם השיניים שלו. בתוך זמן קצר אריק איבד את ההכרה.




סרטון מחריד מראה את האנשים הנוספים והחברים של אריק שהיו במקום מנסים לשווא להפחיד את הדוב בעודו קורע את בשרו של אריק חבריו היכו בדוב עם מוטות ושפכו עליו מים קרים, אך גם זה לא הועיל.




הדוב המשיך לנשוך ולשרוט את אריק וגרר אותו בכל מתחם הכלוב שלו כשהוא בלי הכרה. אחד מהחברים של אריק רץ לתוך הכלוב ונתן לדוב מכה חזרה מאוד שלו עם מוט ברזל ובאותו זמן נכנסו החברים והצילו את אריק מידיו של הדוב המאיים. לאחר האירוע התברר כי הדוב היה רעב מאוד כיוון שלא קיבל אוכל כמה ימים..

שירותי הרפואה הוזעקו למקום והגיעו כשעה לאחר המקרה כאשר בכל הזמן הזה אריק מחוסר הכרה! הובילו את אריק המסכן לבית החולים, שם הוא התאושש ועכשיו כבר מסוגל לדבר. אריק רק הלך להתשתשע ולהאכיל את הדוב כמו בכל יום רגיל וכך זה נגמר – היה לו מזל גדול שהוא בכלל הצליח לשרוד הרבה הודות לחברים הטובים שלו

שתפו עם חברים והביעו את דעתכם בתגובות
מופעל על ידי Blogger.