ילד בן 16 מתחתן עם אישה בת 71 באינדונזיה - כתבות מעניינות מהרשת

ילד בן 16 מתחתן עם אישה בת 71 באינדונזיה


סלאמאט ריאדי, נער בן 16 מדרום סומטרה, אינדונזיה, התחתן לא מכבר עם אהובתו, רוהאיה בת ה- 71. השניים כנראה כל כך מאוהבים זה בזה שהם איימו לקחת את חייהם אם משפחותיהם לא נתנו את ברכתם לאיחוד השנוי במחלוקת.

לא ברור איך וכיצד התאהבו סלמת ורוחאיה, אבל מה שאנחנו יודעים הוא שהשניים הפכו לבעל ואשה בשבת, בטקס נישואין שנערך בביתו של מפקד הכפר שלהם, בכפר קרנגנדה, דרום סומטרה . החתונה נערכה בלילה, כדי לשמור על מספר המבקרים למספר סביר, כי סיפור האהבה השנוי במחלוקת שלהם כבר משך מבקרים סקרנים מן הכפרים השכנים. עם זאת, מאות אנשים השתתפו החתונה המיוחדת.




כפי שאתה יכול לדמיין, את פער גיל 55 בין בני הזוג הטריים לא היה להתגבר בקלות, במיוחד שכן אף אחד ממשפחותיהם לא ראו הנישואים שלהם לפי הצורך. ובעוד סלמאט הצליח איכשהו לשכנע את הוריו לתת לו את ברכתם ואפילו להשתתף בטקס, רוהאיה היה קשה יותר לקבל את המשפחה שלה כדי לאשר. היא היתה אלמנה שכבר היתה נשואה פעמיים והיה לה בן 19, כך שאחיה בן ה -75, קרוב משפחתה הקרוב ביותר, חשש שהנישואים יביישו את משפחתם.

סלאמאט עשה דברים על פי הספר, ושאל את בנה של רוהאיה אם יוכל לבקש את ידה בנישואין. הצעיר היה המום, אבל אמר לו שהוא עשוי להסכים לזה, אבל ביקש ממנו לבדוק עם המנהיג המקומי שלהם גם, אדם בשם Kuswoyo. הוא גם היה מופתע מעט מהבקשה, אך הסכים להתחתן איתה, אם קיבלו את ברכת בני משפחותיהם, כנדרש.



לרוע המזל, אחיו של רוהאיה, ראופ, לא שמע על כך, כך ששני ציפורי האהבה הלכו יחד למנהיג המקומי שלהם, ואיימו לקחת את חייהם אם לא יימצא פתרון שיביא אותם לנישואים. כך או אחרת, הם יהיו יחד, אמרו.



לאיש לא היתה ברירה אלא לדבר עם ראופ, ולאחר שהסביר לו את המצב, וכמה רצינית היתה אחותו ואהובה על הנישואים, הוא הסכים באי-רצון. בשבת זכו השניים לקוסווויו, לביתו בקרנגנדה, וראופ היה שם כאפוטרופוס לנישואיהם.

תמונות וסרטונים של החתונה יוצא דופן כבר עושה את הסיבובים על מדיה חברתית אינדונזית אתרי חדשות באינטרנט במשך ארבעת הימים האחרונים, אבל כמה אנשים עדיין לא יכול להאמין שהאירוע אכן התקיים. אני לא יכול להגיד שאני מאשים אותם, זה בהחלט לא מסוג הדברים שאתה רואה כל יום, אבל Kuwoyo עצמו אישר כי החתונה היא אמיתית מאוד, בראיון טלפוני עם אינדונזיה העיתון Detik.

דבר נוסף שקשה מאוד להאמין הוא כי השניים באמת מאוהבים, וכי לא היה שום מוטיבציה פיננסית עבור האיחוד שלהם. אבל, Kuwoyo שוב טוען כי השניים הן מבחינה כלכלית מקופחת, ולכן לא היו "גורמים כלכליים" המעורבים. ככל הנראה, סלמאט נתן למשפחתו של רוהאיה נדוניה של רק 200 אלף רופי 
(15 דולר).


סלאמאט עברה לביתו של רוהאיה, ושניהם על הירח אחרי שהתחתנו.

בעוד החתונה שלהם בהחלט שנוי במחלוקת, על פי כמה מקורות חדשות אינדונזית שראיתי, התגובה של הציבור זה היה חיובי בדרך כלל. Kuwoyo אמר כי מאות אנשים ביקרו את הזוג הצעיר לברך אותם על האיחוד שלהם ולתת להם את מיטב איחולי.

הגיל המינימלי לנישואין באינדונזיה הוא 16 לבנות ו -19 לבנים, אבל יש גם דבר שנקרא ניקה סירי, אשר, על פי קוקוס ג 'קרטה, היא "סוג של נישואים הבאים הנורמות הדתיות, אבל לא מוכר על ידי המדינה ". בפועל הוא כנראה לא נחשב הפרה של החוק והוא מתורגל ברחבי הארכיפלג האינדונזי.

שתפו עם חברים והביעו את דעתכם בתגובות
מופעל על ידי Blogger.