חלאה תקף ביער אישה שיצאה לריצה – מיד הבין את הטעות שלו כשהיא הסתובבה - כתבות מעניינות מהרשת

חלאה תקף ביער אישה שיצאה לריצה – מיד הבין את הטעות שלו כשהיא הסתובבה


אנחנו חיים בעולם חולני ביותר, בו נשים צריכות לעמוד על המשמר ולדאוג בכל פעם שהן יוצאות מהבית. ונראה שכך יהיה תמיד, למרבה הצער. אנחנו לא מכירים אישה אחת שתרגיש בנוח ללכת לבדה בתוך יער או בפארק כשחשוך בחוץ – מכיוון שלמרות שרוב האלימות כלפי נשים מתרחשת בין קירות הבית, הפחד שאדם זר יארוב ויתקוף תמיד נמצא בראש. הסיוט הזה הפך למציאות עבור אישה אחת בסיאטל. היא יצאה לריצת ערב כאשר הותקפה והייתה קורבן לניסיון אונס. אבל הפעם, לתוקף לא היה מושג את מי הוא תוקף.




היה זה אחר צהריים רגיל של יום ראשון. קלי הרון יצאה לריצה הרגילה שלה, ריצת אימון לקראת מרתון. אך הריצה הזו הייתה ריצה שהיא לעולם לא תצליח למחוק מזיכרונה.



קלי עברה 6 קילומטרים בריצה כשעצרה בשירותים ציבוריים. לפתע, כשקלי עמדה ליד הכיור, היא הותקפה מאחור. גבר התחבא באחד התאים וחיכה לאישה אותה יוכל לתקוף.




הגבר דחף את קלי לרצפה והחל להכות אותה. אבל היום, החלאה לא עמד לקבל את מבוקשו. במקום לקפוא בפניקה ופחד, האדרנלין של קלי השתלט עליה. היא אזרה את כל כוחה ונאבקה בחזרה. "נלחמתי על החיים שלי בצרחות, נשכתי את הפנים שלו, דחפתי אותו בחזרה, וניסיתי באופן נואש להתחמק מהאחיזה שלו – לא ויתרתי לרגע", כתבה קלי באינסטגרם.



אבל זה לא היה הכל. מה שהגבר לא ידע זה שקלי לקחה שיעורי הגנה עצמית. עכשיו היא השתמשה בכל הידע שלה…וגברה על התוקף שלה. היא נלחמה ונלחמה והצליחה להשתחרר ממנו, קפצה על רגליה – והצליחה לדחוף את הגבר לתוך אחד מתאי השירותים ולנעול אותו בפנים.


היא השאירה את הגבר נעול בשירותים עד שהגיעה המשטרה ועצרה אותו. "יש לי תפרים בפנים, יש לי סימנים כחולים בכל הגוף, אבל הנפש שלי נשארה שלמה", כתבה קלי. הגבר נעצר והואשם בניסיון אונס. לקלי יש כוח מדהים ורוח לוחמת שמוכיחה שהגוף שלה לא שייך לאף אחד אחר!


קלי שיתפה את הסיפור שלה באינסטגרם, שם היא נותנת השראה לנשים אחרות לעמוד נגד אלימות!
מופעל על ידי Blogger.