בן 63 בגד באישה שלו עם בחורה בת 23 – אבל אז אישתו אמרה משהו לא צפוי בכלל - כתבות מעניינות מהרשת

בן 63 בגד באישה שלו עם בחורה בת 23 – אבל אז אישתו אמרה משהו לא צפוי בכלל


לפעמים אתם צריכים לספר שקר לבן כדי לצאת מסיטואציה מורכבת. כולנו היינו שם: עשיתם משהו שלא הייתם אמורים לעשות, ואם תספרו את האמת אתם עלולים להיכנס לצרות. אני יודע שזה קרה. באופן טבעי, לעולם אל תשקרו אם לא הייתם נאמנים. אך כן יכול לצאת מזה סיפור מצחיק – ואני חייב לומר, האיש הזה הוא פשוט גאון!



אישתו של אדם בן 63 ביקשה ממנו ללכת לחנות לקנות סיגריות. האיש חשב שזה נשמע כמו רעיון מצוין, מכיוון שגם כך הוא רצה למתוח איבריו.



אך כאשר הגיע לחנות, הוא גילה שהיא סגורה.
אז הוא הלך לפאב שכונתי כדי להשתמש במכונה האוטומטית שלהם. הוא קנה קופסת סיגריות לאישתו, ואז הבחין שיש אווירה נעימה בבר. "נו טוב, יום שישי בערב אחרי הכל", הוא חשב לעצמו, והתיישב לשתות כמה בירות. אחרי כמה דקות, אישה יפיפייה בת 23 ניגשה אליו והחלה לדבר איתו.



הם שתו כמה משקאות יחד ובסופו של דבר הגיעו לדירה שלה. אחרי שנהנו יחד, האיש הסתכל בשעון והבחין שהשעה 3 לפנות בוקר. הוא התלבש במהירות ואמר, "אשתי תהרוג אותי. יש לך אולי טלק?". האישה נתנה לו טלק, אותו וא מרח על הידיים לפני שלקח מונית הביתה. כאשר הגיע הביתה, הוא ראה שאשתו מחכה לו כשהיא צועקת, "איפה לעזאזל היית?!?". 



 האיש ענה, "ובכן מותק, זה מה שקרה: הלכתי לחנות כמו שביקשת, אבל היא הייתה סגורה. אז הלכתי לפאב כדי להשתמש במכונה האוטומטית. ראיתי שם בחורה יפיפייה, שתינו כמה משקאות, דבר אחד הוביל לשני, והגעתי בסוף למיטה שלה". 



 האישה שילבה ידיים ואמרה, "אהה באמת? תראה לי את הידיים שלך!".
 היא ראתה שהידיים שלו מכוסות טלק ואמרה: "אתה כזה שקרן! שוב הלכת לשחק באולינג!

" שתפו אם צחקתם!
מופעל על ידי Blogger.