13 תמונות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם הולכים לשחות - כתבות מעניינות מהרשת

13 תמונות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם הולכים לשחות


אני לא טיפוס של מים. מעולם לא הייתי. אז כמובן, ביום קיץ לוהט, טבילה בים בהחלט יכולה להיות נחמדה, אבל אני תמיד אעדיף בריכה בחצר או לרוץ בין ממטרות. אז לפני שאתם הולכים לשחות בים או בנחל, אולי כדאי שתעיפו מבט על התמונות האלה.




הנה 13 דברים מסוכנים, שאם לא תיזהרו, אתם עלולים לפגוש במעמקים. תמיד תהיו על המשמר!

OMG!

זה כמעט גרם לי להתעלף

התמנון הזה ידידותי…אולי לא כל כך




המירוץ להישרדות

ואני מקווה שלעולם לא אראה את זה…

אלה בסך הכל אצות. עדיין נראה כמו משהו מסרט אימה

הדבר החי הכי גדול בעולם זה הלוויתן הכחול. הם בהחלט גדולים

הדרך למצולות

דמיינו לעצמכם להרגיש צריבה של מדוזה כזו

זוכרים את הסרט, אנקונדה?




אני ממש מקווה לא לפגוש אחד כזה במציאות

זה לא אפקט, זה אמיתי!

מופעל על ידי Blogger.