תאכלו 2 בננות ביום וזה מה שיקרה בגופכם - כתבות מעניינות מהרשת

תאכלו 2 בננות ביום וזה מה שיקרה בגופכם

בננות הן מאכל על נהדר וטעים המספק לגופנו שפע של אנרגיה, משביע וממלא את גופנו בשפע של חומרים מזינים חיוניים בנוסף לרמות גבוהות של סיבים, ויטמינים, מינרלים וסוכרים טבעיים כמו פרוקטוז וסוכרוז. פרי נפלא זה הוא הפרי הנמכר ביותר בעולם.
מהרגע שהכנסתם את הבננות לבית, בהתאם לעונת השנה, הן מחזיקות בין שבוע לשבועיים. במשך אותם ימים, מופיעים על הבננות כתמים כהים הגדלים כל הזמן עד שהבננה הופכת לכהה כולה.
רובנו חושבים שכשהבננה כהה היא כבר רקובה וזורקים אותה לפח. אך אף על פי כן, הכתמים הכהים הם לא סימן לריקבון אלא הם סימן למשהו אחר לחלוטין.
זה הסימן המורה על כך שהבננות בשלות לגמרי וככל שיש עליהן יותר נקודות כהות, כך הן בריאות יותר למאכל. הכתמים הכהים מיצגים את ה- TNF, חומר טבעי ה'גורם למוות של גידולים' ושישנן רמות גבוהות של גורם זה.
ה- TNF הוא חומר הנלחם בסרטן והמסייע לגוף להילחם בתאים לא תקינים בגוף. ה- TNF עוזר לשיפור התקשורת בין תאי מערכת החיסון שלנו ומנחה את תזוזת התאים לכיוון האזורים הדלקתיים או המזוהמים שבגופנו.

מחקר שבוצע לאחרונה הראה ש- TNF מבננות, עוזר לעצור את גדילתו של גידול סרטני ואת התפשטותו וגורם למוות תאי (apoptosis- אפופטוזיס) ממוקד ואינו פוגע בתאים הבריאים שסביב.
הבננות עשירות מאוד בנוגדי חמצון המחזקים את מערכת החיסון ומעלים את ספירת תאי הדם הלבנים בגוף. בדרך זו הגוף נלחם בקלות יותר בזיהומים ואפילו בסרטן.
בנוסף לסגולות אלה, הבננות עשירות בסגולות נהדרות רבות נוספות, הבאנו לכם כאן את המרכזיות שביניהן. מומלץ לכם מאוד להוסיף 2 בננות לתזונה היומית שלכם.

9 מהתכונות המדהימות של הבננות

1. מוסתות את לחץ הדם

הבננות עשירות מאוד באשלגן ואינן מכילות נתרן, מה שהופך אותן למצוינות לבריאות הלב. הן מאזנות את לחץ הדם וכך מונעות גם התקפי לב ושבץ לב.

2. מונעות ומטפלות בצרבות

אתם יכולים להקל על הצרבת תוך דקה ע"י אכילת בננה, היות ולבננה יש תכונות נוגדות חומציות. לכן אם אתם חשים שצרבת עוד רגע מתפרצת אצלכם, תאכלו בננה ותוך דקה תחושו שהצרבת נעלמה.


3. מטפלות באנמיה (המוגלובין נמוך או חוסר בתאי דם אדומים)

אנשים הסובלים מאנמיה יכולים להפיק רק טוב מהוספת בננות לתזונה היומית שלהם, מכיוון שהבננה עשירה מאוד בברזל. הברזל ממריץ את הייצור של ההמוגלובין בדם וכך מחזק את מחזור הדם.

4. ממלאות באנרגיה

הן ממלאות את הגוף באנרגיות והן מהוות את החטיף המושלם לפני אימון כושר. בשל העובדה שהבננות מלאות בויטמינים, מינרלים ובפחמימות עם ערך גליקמי נמוך, המעלות את סיבולת הגוף ובו זמנית הרמות הגבוהות של האשלגן מונעות התכווצויות שרירים.

5. מונעות ומטפלות בדיכאון

בשל תכולתן העשירה בטריפטופן, ההופך לסרוטונין במהלך העיכול, הבננות מטפלות ומונעות דיכאון. הסרוטונין הוא הנוירוטרנסמיטר הגורם לנו להרגיש שמחים, רגועים ועם מצב רוח טוב.
כשאתם חווים רגעים של עצב או מצב רוח ירוד, תאכלו בננה או שתיים ותרגישו טוב יותר.

6. כיבי קיבה (אולקוס)

הבננות יעילות מאוד במצב זה מכיוון שהן רכות והן מגינות על רפידות הקיבה מפני גירויים וחומציות.

7. מוסתות את טמפרטורת הגוף

הבננות מורידות את טמפרטורת הגוף וכך אתם מרגישים קרירים יותר. מצב זה של הורדת טמפרטורת הגוף פועל כאשר חם לכם ובמצבים של חום גבוה כתוצאה ממחלה.

8. מרגיעות את העצבים

ברגעים שבהם אתם חשים לחוצים או מתוחים, תאכלו בננה או שתיים.
מכיוון שהן מסדירות את רמות הסוכר בדם והן עשירות בויטמין B, המרגיע באופן טבעי את מערכת העצבים וכך מפחית את הלחץ והמתח ומעלה את מצב הרוח.

9. מונעות ומטפלות בעצירות

הסיבים שמכילות הבננות, יעילים מאוד למניעת ולטיפול בעצירות. היות וסיבים טבעיים ובריאים אלה, ממריצים את פעולת המעיים וכך מקלים גם על הכאבים.
שתפו באהבה את החברים והמשפחה, הם יודו לכם!


מופעל על ידי Blogger.