אורז מזוייף עשוי מבטטות, תפו"א ופלסטיק - כתבות מעניינות מהרשת

אורז מזוייף עשוי מבטטות, תפו"א ופלסטיק



בעוד רבים מאיתנו דואגים באופן מתמשך לגבי כמויות הסוכר, השומן והפחמימות במזון שלנו, בעודנו מנסים להימנע מרכיבים מלאכותיים, נראה כאילו הדאגה החדשה שלנו צריכה להיות, האם האוכל שלנו עשוי בכלל מ…פלסטיק! כן, אם הכאב ראש של החיטה המלאה/המזון האורגני/המזון המהונדס גנטית/המזונות המעובדים לא גרמו לכם למספיק כאב ראש, כעת עליכם לדאוג האם האוכל שלכם עשוי מפלסטיק.
כרגע מדובר בעיקר על אורז, העשוי מחומרים סינטטיים (פלסטיק ברובו). בדיוק שחשבנו שישנה עליה בכמות המזון האורגני המיוצא ומשווק, וכמות המזון המעובד נמצאת בירידה, מגיע סוג חדש של מזון  שמיוצר כולו מפלסטיק! איזה עולם מטורף…



ככל הנראה, מדובר בסינים שהחליטו לשלוח אצבע משולשת לכל העולם בהתייחס למזון אותו צורכים בני האדם. מפעלי אורז אחדים בסין היו עסוקים לאחרונה בייצור אורז "מזויף". מדובר באורז מסוג ווצ'אנג. מה הסיבה, אתם שואלים את עצמכם? רווח, כמובן! סין ידועה לשמצה בשימוש הנרחב שהיא עושה בפלסטיק לייצור כל דבר. זה קצת מפתיע שהם החליטו להרחיב את האובססיה שלהם לפלסטיק ולשלב אותה גם בשוק המזון. אבל אכן, תערובת של תפוחי אדמה, בטטות ורסין (פלסטיק) סינטטי מרכיבים אורז זול ביותר שלא רק נראה כמו אורז, אלא בעזרתם האדיבה של תרסיסי ריח שונים, יריח בדיוק כמו אורז ווצ'אנג! כמה נהדר, אה?
באופן טבעי, מדובר במוצר מסוכן ביותר. רעיל מאוד. למען האמת, על פי בכירים בממשל הסיני, אם תאכלו 3 קערות של האורז הזה, "מעשה ידי אדם", אכלתם למעשה שקית פלסטיק. בעיקרון, זה אותו הדבר.
האורז הזה עוד לא מופץ בארצות הברית, ייתכן מאוד שהאורז הזה כבר מצא את דרכו למדינות אחרות מחוץ לסין, אבל מי יודע לאן.
למרות זאת, אם אתם נוסעים אל מעבר לים, פשוט היו זהירים במיוחד, הנה הדרכים לזהות אורז מפלסטיק:

1. צף או שוקע?
ערבבו כף או שתיים של אורז בכוס מים. כעת התבוננו. האם זה שוקע? אם כן, זה בסדר. אם זה צף, ככל הנראה מדובר בפלסטיק.

2. פטריות סביבנו
בשלו כמות קטנה של אורז. שימו בכל קיבול. השאירו על הדלפק. תוך כמה ימים, עובש אמור להופיע. אם לא, הרי לכם אורז מפלסטיק.
3. נלחם בלכלוך
כשאתם מרתיחים אורז, שימו לב האם נוצרת שכבה עבה של משקע בחלק העליון. זו אמורה להיות סיבה לדאגה.
4. הדליקו גפרור
הדליקו גרגר אורז מזויף באש ויתקבל ניחוח של פלסטיק או סירחון המזכיר בטטה. כך או כך, זה יעלה באש בדיוק באותו האופן בו הייתם מצפים מפלסטיק להישרף.


קבלו את "מבחן הזיוף" בסרטון הבא:



סביר להניח שהאורז שיש לכם במזווה הוא אכיל ובטוח. על כל פנים, אם משהו כזה באמת קורה, תוכלו לדמיין איזו חשיבות יש למודעות ולזהירות עליהן אתם צריכים להקפיד בנוגע למזון שאתם רוכשים, במיוחד אם הוא זול במיוחד או מגיע ממקומות מרוחקים ואקזוטיים.
שתפו את הסיפור החשוב הזה על האורז המסוכן עם כל החברים ובני המשפחה שלהם כדי שגם הם יהיו מודעים למצב!
מופעל על ידי Blogger.