האם אתם יודעים מה המשמעות של צורת חצי הירח בציפורניים שלכם? - כתבות מעניינות מהרשת

האם אתם יודעים מה המשמעות של צורת חצי הירח בציפורניים שלכם?

אזור צורת חצי הסהר הלבן בתחתית של הציפורן שלכם, מאוד חשוב והוא חלק רגיש בציפורן ועליכם להיות זהירים מאוד על מנת לא לפגוע בו.


החלק הלבן הזה בצורת חצי ירח נקרא לונולה (lunula-חצי ירח בלטינית) וזה חלק מאוד רגיש של הציפורן. הלונולה הינו החלק החשוף ביותר בשורש הציפורן ואסור שייפגע בשום דרך, מכיוון שאם החלק הזה נפגע כל הציפורן תהיה מעוותת לצמיתות.

למרות זאת, אם שאר הציפורן נפגעת ונופלת או מוסרת ע"י ניתוח, הלונולה תישאר ללא פגע ובמקומה. היא לא באמת לבנה, אך היא נראית כך כאשר מביטים בה דרך הציפורן.
רואים אותה בצורה ברורה יותר באגודל, אולם את הלונולה לא רואים אצל כולם. ישנם אנשים שהשיכבה הדקה של העור המקיפה את ציפורני הידיים והרגליים, יכולה לכסות חלקית או לחלוטין את הלונולה (lunula-חצי ירח בלטינית).
ברפואה האלטרנטיבית ישנה האמונה שהלונולה יכולה להראות לנו מידע מאוד חשוב על הבריאות הכללית שלנו. לדוגמא: הרפואה הסינית המסורתית מאמינה שכשאין לונולה זה מצביע על אנמיה ותת תזונה בזמן שלונולה חיוורת או כחלחלה, מצביעה על אפשרות לסכרת.


אם הלונולה של אדם עם כתמים אדמדמים הוא או היא אולי סובלים ממחלות לב וכלי דם. כשאין לונולה או כאשר היא ממש קטנה, זה בדר"כ מצביע על קילקול קיבה שיכול לקרות כאשר חילוף החומרים איטי וישנו עומס של רעלים בגוף.
מקור:http://yoviral.net
מופעל על ידי Blogger.