הילד שלה קיבל פריחה נוראית כמה שעות אחרי שהשתמש במוצר שמצוי ברוב הבתים - כתבות מעניינות מהרשת

הילד שלה קיבל פריחה נוראית כמה שעות אחרי שהשתמש במוצר שמצוי ברוב הבתים

מגבונים לתינוק הינם מצרך אשר קיים בכל בית בו יש גם תינוק. לא רק שיש להם ריח נפלא, אלא גם הנקיון שהם מעניקים, ונוכחותם הלבנה מעניקה שלווה ונוחות להורים..
במקום להשתמש במגבות נייר מחוספסות, בעלות פוטנציאל לצבור לכלוך, רבים מאיתנו מעדיפים להשתמש במגבונים ריחניים ונקיים לתינוק.
אך כפי שמתברר, מגבונים לתינוק עשויים לא להיות הבחירה הבטוחה ביותר לילדכם, ואף יכולים לגרום לנזק מאחורי הקלעים.
במחקר שפורסם ב-2014 ע"י האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים, מדענים שעבדו תחת מארי וו צ'אנג מאוניברסיטת קונטיקט לרפואה בפארמינגטון גילו שחברה מסויימת למגבוני תינוקות עשויות לגרום לתגובות אלרגיות חמורות אצל ילדים.


נבדקו יצרנים פופולרים של מגבונים לתינוק. הרכיב שגורם לבעיות נקרא מת'יליסות'יאזולינון, אותו חומר משמר המצוי במגבונים.
כל אחד מהילדים שנחשף לשימוש במגבונים הגיב בצורה דומה, הכוללת נפיחויות, פנים תפוחות, שלפוחיות, וכמה אף חוו צלקות ופצעים על ידיהם ועל כפות הרגליים שלהם.
הילדים עברו בדיקות במעין טלאים, כדי להבטיח שהתגובות נגרמות משימוש במגבונים, וכשהוסרו הטלאים הללו מהעור, עצרו התגובות האלרגיות.
הדובר בוב בראנד יצא בהצהרה לגבי הממצאים, ואמר, "בעוד מוצרי היגיינת התינוקות שלנו נשארו בטוחים לשימוש, אנו למדים שהמחקרים האחרונים העלו את רמת החשש מהשימוש ב-מת'יליסות'יאזולינון כחומר משמר. אנו בודקים ומנסים חלופות במשך השנים, וכעת אנו מוכנים לאשר, שהחל מתחילת החודש,חברות יציגו את המגבונים החדשים שלהם שאינם מכילים את אותו חומר משמר, ויכנס לשימוש בארצות הברית, בקנדה, באירופה ובשאר השווקים הגלובליים".


דבר חשוב אותו יש לזכור הוא שעשויים להיות אלרגניים אחרים במגבונים פרט לאותו חומר משמר המוזכר לעיל, ומחקר נוסף נדרש בנושא.
אם ילדכם מפתח אי אילו תגובות אלרגניות למוצר מסחרי, דאגו להסיר אותו מהחלל הביתי והתייעצו עם רופא במיידי כדי לוודא שבריאותו תקינה.
שתפו את המאמר עם החברים כדי להזהירים מהסכנה הפוטנציאלית והמשיכו לשמור על ביטחון ילדיכם.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם יודו לכם!

מופעל על ידי Blogger.