11 דברים שגברים עושים כשהם באמת מאוהבים - כתבות מעניינות מהרשת

11 דברים שגברים עושים כשהם באמת מאוהבים

אנחנו הגברים לא כל כך מצטיינים בביטוי האהבה שלנו במילים. אנחנו מרגישים יותר בנוח עם מעשים מאשר לנסות ולבטא הצהרות רגשיות וסבוכות שגורמים לנו לחוש מבוכה. מחנכים אותנו להיות חזקים ואיתנים כמבצר של ביטחון כך שהחברים, בני המשפחה והאהובים שלנו יוכלו לפנות אלינו כשהם מרגישים כאב או סכנה. קשה לנו להיות פתוחים או פגיעים, אך עדיין מדובר במשהו אפשרי. זה די ברור כשאנחנו מתבקשים לפתוח את שערי הטירה המבוצרת של לבנו ולתת למישהו להיכנס.
הנה כמה סימנים שיש לכן מקום בטירת הלבבות הזו.
11 מעשים של גבר אשר אוהב באמת

1. הוא אוהב ומכבד אותה באשר היא
בתרבות בה היופי השטחי ומערכות היחסים החד פעמיות שולטים, כשגבר באמת אוהב אישה, הוא אוהב את כולה, לא רק את היופי שלה. הוא אוהב אותה בזכות מי שהיא. הוא אוהב את הפגמים ואת המעלות שלה. הוא מכבד את ההחלטות שלה ואת הבחירות שלה בחיים.


2. הוא המעריץ הגדול ביותר שלה
כשגבר אוהב אישה, הוא לא מסתפק בהצלחה שלו; הוא רוצה שהיא תצליח בכל מה שהיא בוחרת לעשות. הוא המעריץ הגדול ביותר שלה והתומך הקולי הטוב ביותר. הוא מאמין בה ובמה שהיא מסוגלת להשיג. הוא נותן לכולם לדעת כמה היא מדהימה.
3. הוא מגן עליה
אדם שם עצמו בין הסכנה ובין האדם אותו הוא אוהב.הוא מגן על האישה שלו מכל נזק גופני, אבל גם מפני טראומות רגשיות. עומד תמיד על המשמר ודרוך, הוא מוכן לשים את עצמו תחת הגלגלים בשבילה. הוא לא מרים את ידו על האישה שהוא אוהב. הוא לא יחשוב על זה לעולם.
4. הוא מקבל החלטות
בזמנים קשים בהם צריך לקבל החלטות, גבר אמיתי צועד צעד קדימה ומחליט. הוא לא מעביר את האחריות שלו לאחרים. הוא צועד קדימה ולוקח את מלוא האחריות. הוא צועד קדימה ומקריב כל קרבן שצריך. הנוחות ותחושת הבטיחות שלו הן משניות. כדברים משתבשים, הוא נושא באשמה ומנסה לתקן את המצב.
5. הוא מעריך את הדעה שלך
כשגבר אוהב אותך, הדעה שלך משנה לו. לא אכפת לו בכלל ממה שהעולם חושב עליו, אבל אם מדובר בדעה שלך הוא מייחס לה חשיבות רבה. מה שאת חושבת על פוליטיקה, דת ועסקים משנה לו מאוד. הצבע שלדעתך יתאים לחדר השינה שלכם משנה לו מאוד. הדעה שלך על כל הדברים הגדולים והקטנים כאחד משנה לו מאוד.
6. הוא מקשיב
כשאת מדברת, הוא עוצר את מה שהוא עושה ומקשיב לך. מה שיש לך לומר חשוב לו מאוד, אפילו אם מדובר בדברי היומיום השגרתיים. הוא מקדיש לך תשומת לב רבה כי את האדם החשוב לו ביותר בעולם.
7. הוא זוכר
הוא זוכר דברים כמו הצבע האהוב עליך, איך את אוהבת את הקפה שלך ואילו ספרים מעניינים אותך.הוא זוכר בגלל שאת חשובה לו. זה אולי נראה לך טריוויאלי, אבל בשבילו, את מרכז העולם. הוא המעריץ הגדול ביותר שלך ועבורו, לזכור את טעם הגלידה החביב עליך זה הכי טבעי בעולם


8. הוא יעצור הכל למענך
אם את זקוקה לו, הוא יעצור את כל מה שהוא עושה ויבוא לעזור לך. הוא ינהג במשך שעה כדי לתקן את המדפסת שלך שהפסיקה לעבור וינהג שעה חזרה כדי להגיע לעבודה. את חושבה לו, והוא ימצא את הדרך לגרום לזה לקרות. אין בעיה. זוהי מחווה של מסירות.
9. הוא אוהב מספיק כדי לשחרר
כאשר גבר בטוח באהבה שלו אלייך, אז אין לו שום בעיה שתצאי בערב עם חברות שלך. הוא לא דביק ולא דורש ממך לחזור בזמן. הוא מבין שאת עסוקה ושיש לך חיים משל עצמך. כולנו זקוקים לזמן עם החברים שלנו כדי לעשות את הדברים אליהם אנו מלאים בתשוקה.
10. הוא מתגעגע אליך
כשאת צריכה לנסוע בענייני עבודה או לבקר את המשפחה שלך, הוא מתגעגע אלייך. הוא חושב עליך בזמן שאת אינך ושולח לך הודעות מטופשות כדי להזכיר לך שאת בראש שלו. הוא שמח ונרגש לראות אותך כשאת חוזרת.
11. הוא מרגיש את הכאב שלך
אם את פגועה, גם הוא פגוע. זה כאילו הוא יכול להרגיש, פיזית, את הכאב שלך. אנחנו הגברים נוצרנו כדי להגן על בנות הזוג שלנו, ואם הן נפגעות, נכשלנו במשימה שלנו. אנחנו רוצים להקל על הכאב שלהם, ולא לראות את אלו שאכפת לנו מהן נפגעות.
מופעל על ידי Blogger.