אופי של בחורה לפי החודש בו היא נולדה. זה ממש מדויק! - כתבות מעניינות מהרשת

אופי של בחורה לפי החודש בו היא נולדה. זה ממש מדויק!

אנו לא יודעים איך זה עובד, אבל אנשים שנולדו באותו החודש, לעתים קרובות בעלי תכונות משותפות. החלטנו לברר מה משותף לבחורות שונות, שנולדו באותו החודש. וזה מה שגילינו!

ינואר
בחורות אלו שאפתניות מאוד, אך עם זאת רציניות ואפילו שמרניות. הן יכולות להיות קריטיות, אבל עם זאת, לא אוהבות לדבר על הרגשות שלהן. הן מתחברות רק לאנשים בעלי רמת אינטלקטואליות ודעות דומות לשלהן.


פברואר
בחורות שנולדו בפברואר – בעלות אופי רומנטי, וכדי להתמודד איתן צריך להתאזר בסבלנות. קשה להתחבר אליהן בגלל שינויים מתמידים במצב הרוח. הן בעלות חשיבה מופשטת. ועוד משהו: אם מישהו יבגד בהן, הוא לא יראה אותן לעולם!


מרץ
בעלות כריזמה וקסם טבעי. בחורות נאמנות ומסורות אלו מתאהבות במקרים נדירים. הן יכולות להיות מקסימות ונחמדות עד שמישהו יפגע בהן. אך בכל זאת – לחיות עם בחורה שנולדה בחודש מרץ זה תענוג אמיתי.
אפריל
בחודש אפריל, ככלל, נולדות נשים המסוגלות ליצור קשרים חדשים בקלות וכמעט עם כל אחד, והן בעלות תכונות דיפלומטיות. עם זאת, בעוד שרובן די קנאיות, ואם מישהו עירער באמונתן, עדיף לו להסתלק בעצמו. בנוסף, הן יכולות להפוך את הגבר שלהן לאיש הכי מאושר בעולם. הן נפתחות רק בפני אלה שזוכים באמון שלהן.
מאי
בחורות שנולדו במאי הן עקביות ודבקות במטרה. הם מאוד אטרקטיביות, אך עם זאת, לעתים קרובות זה בא בשילוב עם אופי קשה, וכל גבר שהתאהב בהן נמצא תחת סכנה מתמדת. כי מי שפגש בחורה שנולדה במאי, לא ישכח אותה לעולם!
יוני
סקרנית, חברותית ויצירתית – שלושת המאפיינים העיקריים של בחורות שנודלו ביוני. הבעיה שלהן היא שהן קודם אומרות משהו ואז חושבות. אבל הן מעדיפות לומר את האמת בעיניים, מאשר מאחורי הגב. ואגב, כדאי לפחד מהן – הגבר יכול בקלות להפוך צעצוע בידיהן הקטנות.


יולי
בנות אשר התמזל מזלן להיוולד בחודש יולי, הן כנות, יפות, מסתוריות, ומאוד חכמות. הן לא אוהבות סכסוכים, ומאוד כנות עם כולם. אבל אם מישהו מרמה אותן, הוא מאבד אותן לנצח. זכרו זאת.
אוגוסט
ילידי אוגוסט הן בעלות אנוכיות בשילוב נפלא עם לב טוב. אל תריבו איתן, הבחורה הזאת תזכה בכל מצב. הן בעלות חוש הומור מוזר, אבל לא יכולות לסבול כשצוחקים עליהן. אם הרשתם לעצמכם לצחוק עליהן, אתם לעולם לא תדעו מתי תגיעה הנקמה שלהן. הן תמיד רוצות להיות במרכז העניינים ולקבל את תשומת הלב. בנוכחותן, הגברים מאבדים את ראשם.
ספטמבר
ספטמבר הוא חודש של בחורות ממושמעות, נשייות ויפות. הן לעולם לא יסלחו לבוגדים. ואם אתם פוגעים בהן, הן ירצו לנקום. הן מעריכות מערכת יחסים ארוכת טווח ולא מבינות קשרים של לילה אחד. במקביל יש להן דרישות גבוהות לבן זוג. כמו שאומרים, רק החזק ישרוד כאן.
אוקטובר
ילידי אוקטובר בעלות אופי חזק, חכמות וסגורות מפני הציבור. הן לא פותחות את נשמתן לכולם ותמיד חוששות שמישהו יפגע בהן. לעתים קרובות, נשים אחרות שונאות את הבחורות האלו, בגלל הקנאה.
נובמבר
בחורות אלו תמיד צעד אחד קדימה מהאחרים ויודעות לזהות שקר בקלות. אל תשחקו איתן – זה הוא משחק באש. כל מה שאתם צריכים לדעת על בחורות האלו – היא העובדה שאתם לא צריכים לשאול את דעתן אם אתם לא מוכנים לשמוע את האמת.
דצמבר
בחודש דצמבר, נולדות בחורות חסרות סבלנות, אבל ברות מזל. כמו שאומרים, הן תמיד ימצאו דרך לצאת מכל צרה. הן מסוגלות להרים את מצב הרוח שלכם ובעלות לב טוב. הן לא נפגעות מהחיים ובסופו של דבר הן מקבלות את מה שרצו.
אהבתם את הכתבה? אל תשכחו לשתף אותה עם החברים!
מקור: ספאלי
מופעל על ידי Blogger.