בן שנתיים מת לאחר יציאה לבילוי משפחתי. המוות הטראגי שלו הוא אזהרה לכולם - כתבות מעניינות מהרשת

בן שנתיים מת לאחר יציאה לבילוי משפחתי. המוות הטראגי שלו הוא אזהרה לכולם

סיפור אמיתי
זו הייתה אמורה להיות ארוחת ערב נחמדה ב"פיצה האט". אבל עבור ההורים אביגייל וילסון ודייויד ג'נקינס מהארטלפול שבאנגליה, הבילוי המשתף הזה הפך לסיוט שמעולם לא ישכחו. בנם בן השנתיים, ג'ייקוב, מת לאחר שנחנק מענב. עברה שנה מאז ג'ייקוב הקטן הסתלק מן העולם. לאחר שנחנק מענב, הובהל הילד לבית החולים בניוקאסל. אבל הרופאים לא הצליחו להציל אותו, וג'ייקוב הקטן נפטר חמישה ימים לאחר מכן.


חברים ושכנים התאספו סביב מיטת הפעוט בבית החולים ושיחררו בלונים צהובים לשמיים ברגע שנפטר. לאחר מכן, אימו של ג'ייקוב כתבה בפוסט מרגש שכעת זכה בנה ל"כנפיים של מלאך".



המוות של ג'ייקוב היה טראגי במיוחד, אבל, למרבה הצער, הוא לא היה יוצא דופן. ענבים מהווים סכנת חנק אמיתית עבור ילדים קטנים – דבר שלא כל ההורים מודעים אליו. הצורה והגודל של הפרי הופכים אותם למסוכנים, ולעתים קרובות נתקעים בגרון של ילדים קטנים וגורמים לחנק.
למרבה המזל, ישנו פיתרון. זכו לחתוך את כל הענבים לחצי, לאורכם, לפני שאתם מגישים אותם לילדים.

אבל ענבים הם לא המזון היחיד שעשוי לגרום לחנק אצל ילדים. לעולם אל תתנו לילדים שלכם את המזון הזה, אלא אם כן חתכתם אותם קודם לכן:
*חתיכות גדולות של בשר
*משמשים מיובשים
*חתיכות גדולות של נקניקיות
*עגבניות שרי
*פלחי תפוז

*גזר חתוך (הגישו אותם לאחר שהשתמשתם בפומפייה)
כמו כן, מעולם אל תתנו לילדים שלכם לאכול ברכב או בזמן שהם רוכבים על אופניים, מאחר ומהמורות בדרך עשויים לגרום לחנק.
אני ממש לא רוצה שמה שקרה לג'ייקוב יקרה גם לילדים אחרים. אתם אולי מודעים לזה, אבל הורים אחרים לא, אז בבקשה, שתפו את זה לכל ההורים. 
אתם לעולם לא יכולים לדעת…זה יכול להציל חיים!
נוח על משכבך בשלום, ג'ייקוב הקטן.
מופעל על ידי Blogger.