לא תאמינו מה המקצוע של הבחורה הזו - כתבות מעניינות מהרשת

לייקים בחינם לפייסבוק + ולאינסטגרם + יוטיוב <---- לחצ/י - כאן


קצת מוזר להגיד את זה אבל הבחורה המושלמת הזאת היא עובדת בניקיון רחובות, תראו את התמונות לא תאמינו שזה אמיתי! היא צריכה להיות דוגמנית!
והנה החדשות השמחות יותר - כיום היא באמת דוגמנית ;)
ריטה מטוס התחילה בתור מנקת רחובות פשוטה, העלתה תמונות לאינסטגרם וצברה אלפי עוקבים ומעריצים ובכך נהייתה מוכרת.
בעוד שהתהילה גדלה, עובדת הניקיון בת ה-23 נחשפה למקומות חדשים והתחילה לעלות תמונות יותר נועזות.
"אני מאוד גאה במה שאני עושה, אני אוהבת לעבוד קשה ועושה גם המון כיף בעבודה."
אבל לאחר שהיא הבינה כי כל התהמולה סביבה זה לא בדיחה, היא הבינה שלהרוויח 400 יורו בחודש זה לא בדיוק משכורת ולכן התחילה לנסות לנצל את ההצלחה.



היא אמרה: "בהתחלה חשבתי שהכל זה בדיחה חסרת טעם, בסופו של דבר הבנתי שזה אמיתי וניסיתי לנצל את זה."
"אז היום שאני כבר מבינה את זה והשתמשתי בכוח של התהילה בחוכמה, השגתי עבודה בדוגמנות ואני מרוויחה יפה ועובדת פחות."      


לייקים בחינם לפייסבוק + ולאינסטגרם + יוטיוב <---- לחצ/י - כאן

מופעל על ידי Blogger.